פריט 270
דוד בן-גוריון – שני מכתבים בכתב-יד, 1966
שני מכתבים בכתב-ידו ובחתימתו של דוד בן-גוריון, ממוענים אל המשורר והסופר אריה חורשי. נשלחו מחיפה לבית הספר על-שם ברל כצנלסון בחולון (בתקופה בה חורשי היה מנהל בית הספר), נובמבר-דצמבר 1966.
שני המכתבים עוסקים בקביעת פגישה בין בן-גוריון לחורשי. באחד המכתבים כותב בן-גוריון: "בימים אלה אני טרוד מאוד, אולם תקוותי שבעוד שבוע או שבועיים אפָּנה קצת... איני יודע אם אכין דווקא עשרה דברות – אבל אנסה להכין משהו – סוף סוף הנוער הלומד בבתי ספר יסודיים ותיכוניים הם יעצבו דמות האומה בבאות...".
שני מכתבים. מכתב מנובמבר 1966: [1] דף (כתוב מצד אחד), 21.5 ס"מ. מכתב מדצמבר 1966: [1] דף (כתוב מצד אחד), 20 ס"מ. מצב טוב. סימני קיפול.
מצורפות המעטפות המקוריות בהן נשלחו המכתבים.